Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Alice Greitz - 9 mars 2011 21:59

...var vi på Moderna museet, alla sjuor på Jensen Östra.  En del konstverk var intressanta, och två av de var "fina". Resten var kanske inte intressant. Det var ganska tråkigt större delen av tiden, men vi slapp iaf SO (heheh).

Resten av dagen var helt okej: Vi hade engelska och började med ett engelskaprojekt ( vi ska göra en PowerPoint-presentation om våran favorit TV-serie, enskillt arbete). Sen hade vi svenska (gramatik och ordklasser är urtrkigt, men vad hjälper det att tycka så när ens lärare är helt inne på det?). Sen hade vi "elevens val" (läxlsäning i mitt fall). Sen lunch (jag och mina kompisar Frida och Maja åt på McDonald's). Efter det åkte vi till Moderna Museet, som jag och mina två kompisar hade lite svårt att hitta till, när vi väl var på Skeppsholmen.

Lärarna som följde med (vår bildl- och slöjdlärare och vår svensk- och solärare) hade sagt att vi skulle samlas där 12.45, men som vanligt kom de 13.00 istället (de kommer alltid en kvart senare än de ska ...)


Kram och Gonatt 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards